Hej och välkommen till min sökmotoroptimering-blogg

Hej mitt namn är Gustav och jag arbetar som sökmotoroptimerare på heltid. Här på denna blogg, seolära, kommer jag att gå ingeom olika tips för att bli en bättre internetmarknadsförare. Allt från internetmarknadsföring, affiliatemarknadsföring till webbutveckling, wordpress och marknadsföring generellt.

Jag äger ett hundratals som generar inkomst inom affiliate & adsense området. Jag älskar att bygga upp nya sajter hela tiden oavsett om de tjänar pengar inom en vecka eller ett år. När jag kör upp nya projekt räknar jag inte med att sajten kommer tjäna några pengar på internet inom ett bra tag, råkar den göra det är det bara ett plus. :)

Jag söker länkbyten inom alla olika nischen. En sajt jag främst vill ha inlänkar till är billiga webbhotell. Där kan jag ge tillbaka fina länkar i gentjänst.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0